Ronja Dahlbergs blogg ^^

Alla inlägg under april 2014

Av Ronja Dahlberg - 26 april 2014 00:26

Ja min dag har varit ganska bra:) Först så vakna Jah vid 10-11 fast klev upp vid 12.. Käka frukost och sa hej till pappa för träffa inte han igår. Kläde på mejjj och gick ut .. Kom in en stund och käka hamburgare och strips. Haha sen visa Jah pappa olika låtar.. Vi skjutsa Kalle in till stan och åkte till pappas jobbs gym och sådär jag kolla när han gymma bara hehe:) åkte hem och kolla på 2olika filmer och drack Cola och käka chips ostkrokar och godis:)

Av Ronja Dahlberg - 24 april 2014 22:14

Heeejjjj! ;) Nu är jag hos pappa bara annars idag har jag varit barnvakt åt Elma o Eddie. De gick bra:) Men nu tänkte jag lägga ut massa mobilbilder! Om Jah får <3

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Hörd bejjbs.. Förlåt för bilderna;)

Av Ronja Dahlberg - 19 april 2014 14:18

Man tröttner aldrig på de här 4 låtarna:**

 

Klä av dej naken - De vet du

_____________________________________________________________________________________


Burn - Ellie Goulding


______________________________________________________________________________________


Sanna Nielsen - Undo (Parodi)


______________________________________________________________________________________


Jon Henrik - Daniels Jojk.. Talang Sverige 2014


Av Ronja Dahlberg - 16 april 2014 17:02

 

Blev den bra?!

______________________________________________________________________________________

 

Annars idag har jah varit i skolan och där fick vi gå och kolla på grabbarna som spela Futzal (InomhusFotboll)

De var väll typ de;) Men kolla min blogg tittsomtätt så blire roligare och blogg,,;) Fast de är bra att jah har ganska många läsare så kke de blir mer efter ett tag? De är i omöjligt xD

Men hejdå bejbs<3

Av Ronja Dahlberg - 16 april 2014 15:59

Hehe lyssna på denna på egetarbete idag;)

Av Ronja Dahlberg - 9 april 2014 17:55

Jajjemän de blir mycket Fotboll imorgon då. Först under skol tid så ska jag spela med Skol IF här i byn :p Så tagga därå.. Ska möta Sanna uppe på Konsum så går vi till hallen sen så jaooo;)

Men efter dä ska jag åka till Bollnäs och spela Träningsmatch mot Kilafors:*

Kan väll skriva hur de går imorron:*

 

Av Ronja Dahlberg - 8 april 2014 16:01

Bara så ni vet har jah världens bästa bror :*

 

Fuck alla som inte tror mig!!<3

 

Presentation


14årings tjejs liv.

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards