Ronja Dahlbergs blogg ^^

Direktlänk till inlägg 10 januari 2014

Fredakväll;)

Av Ronja Dahlberg - 10 januari 2014 19:57

Tjääna på er nu har jah äntligen fått min data laddare till skoldatan hehe glömde den hos pappa under lovet.. Lyckat.. 

Men iaf idah så har jah varit i skolan vi gick till kl 13.55 hehe efter skolan tog jah bussen hem me Sanna;) Och på bussen träffa vi min broder Kalle hehe så vi satt med honom hehe. !!!

Gick hem då packa fort och så hehe gick tbx till bussen tbx till Alfta på Handbollsträningen och de gick väll skapligt den här träningen du<3 PÅ väg hem sen så var bussen sen typ 15min... Aströk ...men aa såäre hehe. 

När jah kom in genom dörren så satt Kalle och hans kompis Simon åh stirra på mä när Mamma baka Pizza så jah åt Hemlagad PizzA idah och var asgött hehe.

Men nu jävlar äre chill white my bebe :*** *hoost**mobil* hehe!!

 

-Hahaha Kalle ramla genom isen idah hehe hade bah lust att säga dä, fast vet ej hur men aa<3

 

Men hujjj de kommer iaf ett till inlägg idah får jah hoppas:D

 

 

 
 
Ingen bild

s

10 januari 2014 21:18

Din blogg blir mycket bättre om du skriver riktigt istället för "fjortis-språk" då blir det bara riktigt jobbigt att läsa den
Det är mycket roligare att läsa när inläggen är seriösa och det står rätt :)

Ronja Dahlberg

11 januari 2014 20:50

Asså ?? Om du har problem behöver du inte kolla den!! Jah får skriva som jah vill.. Har inte tvingat nån att läsA.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Dahlberg - 14 maj 2014 16:03

Hej på er igen nu tänkte jah ta ett inlägg igen då.. De var aslängesen .. Sen var det ett tag sen jag blogga.. De var juh Diana som blogga förra gången:*** Hoppas att ni kollade hennes blogg asså:***** Jaaa men nu äre juh de så här att inte jag v...

Av Ronja Dahlberg - 2 maj 2014 15:58

Haaj Diana här, ska snart åka å kolla när Ronja har fotbollsträning! Naajs! Följ även min blogg om ni har lust. www.nattstad.se/dianaedvardsson puuuuussss ???? [Bild] [Bild] ...

Av Ronja Dahlberg - 2 maj 2014 15:32

Heeeey x'D Idag har Diana kommit hittne .! Andre kom Juh oxå dom ska sova hänne hela helgen Hehe ;) Men snart äre väll Fotbollsträning men hörs.. ...

Av Ronja Dahlberg - 26 april 2014 00:26


Ja min dag har varit ganska bra:) Först så vakna Jah vid 10-11 fast klev upp vid 12.. Käka frukost och sa hej till pappa för träffa inte han igår. Kläde på mejjj och gick ut .. Kom in en stund och käka hamburgare och strips. Haha sen visa Jah pappa o...

Presentation


14årings tjejs liv.

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards